piątek, 7 października 2011

Montaż kolektorów słonecznych


W tym poście chciałem zamieszczać /pokazać/ zdjęcia instalacji solarnych wykonanych przeze mnie , między innymi po to by klienci mogli tu zamieszczać swoje komentarze z jakości, dokładności moich usług. Liczę że zamieszczone tu komentarze pozwolą mi na skorygowanie ewentualnych błędów powstałych nieświadomie podczas montażu co pozwoli mi na wyeliminowanie ich w przyszłości, a osoby odwiedzające mojego bloga ,będą mogli /oczywiście na terenie Rybnika i okolic/ zdecydować którą firmę wybrać do montażu w przypadku skorzystania z dotacji gmin i miast oraz tych 45% /bo można je łączyć razem! np. miasto RYBNIK zwraca 50% z instalacji, a na pozostałą cześć można jeszcze dobrać kredyt na który dostaje się dotację 45%! przykład- koszt kolektorów to 15tyś miasto zwraca 50% czyli do 7500zł a na pozostałe 7500 można ubiegać się o dofinansowanie 45% czyli koszt kolektora po przeliczeniu wyniesie około 4000!
Zainteresowanych zapraszam komplex-rem tel. 503679098,








2 komentarze:

  1. Bardzo fajne pomysły i fachowa instalacja. Czy to wszystko Twoje dzieło ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, to i mnóstwo innych jeszcze nie publikowanych

    OdpowiedzUsuń